Handelsbetingelser


Generelle oplysninger


TE & KAFFE SALONEN

CVR-nr. 41030909
Adresse: Lille Færgevej 11, 3600 Frederikssund
Mailadresse: info@teogkaffesalonen.dk
Telefonnummer: 93805130

 

Betaling

Vi tager imod Dankort, VISA, MASTERCARD, Applepay & Mobilepay.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Der kan dog opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 

Fragt

Vi sender med Postnord og GLS - alt efter dit valg.

Prisen er fra 49 kr/pakke. Ved køb over 399 kr. er fragten gratis. 
 
Leveringstid: 1-3 hverdage
 

 

Abonnementskøb

Med et abonnement kan du få en pakke leveret efter eget ønske - den eller de varer du ønsker, i det interval du ønsker (ugentligt eller månedligt) og på den adresse du ønsker (hjemme, i pakkepost eller måske sommerhuset). Læs mere om vores abonnementer her.

 

SÅ NEMT ER DET:

1.     Du vælger den/de ønskede varer i webshoppen (vælg mellem alle varer eller under abonnementspakker, hvis du vil overraskes)

2.     Du klikker på det ønskede antal + på ønsket interval + "abonnér"-knappen (du kan altid ændre dine valg)

3.     Du gennemfører ordren, hvor du samtidig opretter dig som brger

4.     Du modtager en pakke med forkælelse efter ønskede valg

 

LEVERING

Ugepakker sendes mandag/tirsdag og Månedspakker sendes d. 1 eller 2. hverdag i måneden.

Abonnementsordrer skal modtages min. 3 dage inden første afsendelse.

Der er ingen binding og du har altid mulighed for at sætte dit abonnement på pause, ændre i det eller opsige det. Pause, ændring eller opsigelse skal ske min. 3 dage inden afsendelse fra os.

 

BETALING

Når du har foretaget et køb, modtager du en kvittering som dokumentation for aftalen på e-mail. På din profilside på teogkaffesalonen.dk kan du til enhver tid se dine kvitteringer, og om dit abonnement er aktivt.

Hvis du vælger at betale dit abonnement med dankort eller kreditkort, accepterer du samtidig, at TE & KAFFE salonen automatisk kan trække penge på dit dankort eller kreditkort, hver gang abonnementet fornyes. Du har selv ansvaret for at opdatere dine betalingsoplysninger, hvis dit dankort eller dit kreditkort bliver spærret eller udløber. Det kan du gøre på din profilside på teogkaffesalonen.dk

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  Gælder dog ikke for alle varer - læs længere nede i afsnittet.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@teogkaffesalonen.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der regelmæssigt bringer varer ud i dit område,

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
 
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
 

 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.


 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer beløbet senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
Te og kaffe salonen ApS, Lille Færgevej 11, 3600 Frederikssund
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Fortrydelsesret i erhvervskøb
Almindelige betalingelser for B2B handel.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:
TE & KAFFE SALONEN, Lille Færgevej 11, 3600 Frederikssund
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

 
Personoplysningerne registreres hos TE & KAFFE SALONEN ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i Danmark, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.teogkaffesalonen.dk er Te og kaffe salonen ApS.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@teogkaffesalonen.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@teogkaffesalonen.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk


 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01.01.2020